Direktlänk till inlägg 5 december 2016

Karneol o bergskristall

Av Amanda - 5 december 2016 21:35

 


  Karneol o Bergskristall 6mm pärlor 6mm pärlor

Elastisk tråd 

50kr

Längd ca 19.5cm

Silver mellandelar (ej äkta) 
4mm Daisy
....................
Bergskristall
Bergskristall är den mest mångfaldiga healing kristallen, bland alla kristaller. Den är den kraftfullaste healings stenen bland alla kristaller. Den förstärker kraftens energi och intention. Beskyddar mot all negativitet anpassar oss till vårt högre jag och tar bort smärtor. 
Förstärker auran, renar, aktiverar och rätar upp alla chakran. 
Bergskristall kan programmeras och rikta in på olika energipunkter. 
Ökar energin kring bäraren, förstärker din andliga kraft.
............
Karneol
Karneol är lugnande, och har en kraftig energi som verkar på Sakral chakrat (navel chakra). Den ökar din personliga kraft och mentala energi. 
Använd Karneol för att lättare kunna fokusera på dina mål, dämpar ilska.

Fysiskt: sägs Karneol öka blod cirkulationen, öka aptiten, hjälpa mot problem med levern, njurar och gallan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 6 december 2016 21:01


Hej kära läsare. Idag så åt jag o mor min på golden Thai lunch buffé Hon bjöd mig på maten. Snäll mamma jag har ?? O efter det så skulle jag på möte o prata om vad jag tyckte om inskolningen på lill tjejens dagis. O jag tyckte det gick b...

Av Amanda - 5 december 2016 22:30


   Ametist o hematit 6mm pärlor 2 radigt armband Elastisk tråd 110kr Längd ca 19cm Silver detaljer (ej äkta)............AmetistEn naturlig stress borttagare, uppmuntrar till inre styrka. Stenen har en stark healing energi som kan förvandla ...

Av Amanda - 5 december 2016 22:28


  Chakra armband 6mm pärlor Elastisk tråd 100kr Längd ca 18.5cm Detaljer (ej äkta) Stenar Lava Ametist Lapis Lazuli Sodalit Aventurin Citrin Karneol Hematit.......LavaLa
vasten ger oss elden och kraften tillbaka, den stärker människor som ...

Av Amanda - 5 december 2016 22:26


    Chakra armband 6mm pärlor 100kr Längd ca 19cm Silver detaljer (ej äkta) StenarAmetist Lapis Lazuli Blå Bandagat Aventurin Citrin Karneol Svart agat............AmetistEn naturlig stress borttagare, uppmuntrar till inre styrka. Stenen...

Av Amanda - 5 december 2016 22:17


    Ett exempel på bestfriends armband  Har bokstäverna A-Z Lite priser  Enkel armband 100kr  Halsband 50kr  Nyckelring 100kr  Om de ska vara fler bokstäver så blir det  + 2kr per bokstav o kan även göra med utan bokstäver  ...

Presentation

Välkommen in till min blogg!
Här lägger jag ut mina smycken som jag gör på min fritid. Dom är gjorda utav halvädelstenar.
Beställning går att göra via
Hotmail
Mhanda91@live.se
bara skriva om ni undrar något

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2016
>>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards